sobota, 12 października 2013

November Cup wyniki I

Zgłosiło się całkiem sporo stajni, co mnie bardzo cieszy. Planowałam zrobić wyniki w trochę krótszym czasie i ruszyć z następnym konkursem, ale zgłaszanie koni troszkę wam zajęło. Także, następnym razem zapisujcie się szybciej, a ja szybciej zrobię wyniki. 

*Uwagi*
- Final Destination nie jestem przekonana do tego czy koń został zapisany do odpowiedniej klasy. Wydaje mi się, że powinien zostać umieszczony w L lub P. Następnym razem zmień to lub umieść odpowiedniejsze zdjęcie.
- Solitary Shooter następnym razem zdjęcie ma być podpisane.


*Wyniki*

L
1. Cocktail
2. Let's Get Crazy, Biene
3. Dark Dragon, Avalanche, Regard

P
1. Maebashi NH
2. Alternative Way, Whisky River
3. Sternchen, Selket Halima, Reckless

N
1. Jarno
2. Silver Moon, Alltag
3. Final Destination Clover, Imperial Magnum

C
1. Mon Cornetto H
2. Impaciente, Murat Abby
3. Anakin, Sahara

CC
1. Bjorsell's Brair
2. Hestio Has, Sholitary Shoter
3. Requiem of Theodore

GP
1. Regal Point
2. Lardeo
3. ---

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz